Blog
Letos na Triglav

Špik za zaključek programa 2019

• Objavljeno: 22. sep 2019 ob 18:02

Včeraj smo se, tokrat v samo moški zasedbi, podali na naš zaključni oz. dodatni cilj v programu “Letos na Triglav 2019”. Zbrali smo se ob 4.30 na izhodišču, ki je bilo parkirišče pri mostu čez Pišnico.

Od tu smo se podali po makadamski cesti do Koče v Krnici, do katere smo prišli v dobri uri. Pot od koče naprej je v temi malce težje najti, ampak ker je bil z nami Gams, ki je pot že poznal, ni bilo s tem težav.

Razor in Prisank se prebujata

Še v temi sledimo poti in prečimo hudournik, nakar prečimo strma pobočja v levo. Tu se začnejo okoliški vrhovi prebujati in dobivati oranžno barvo, nas pa pozdravi tudi gams.

Pot nad dolino Krnica

Prvi daljši postanek naredimo na sedlu, kjer se okrepčamo in naužijemo prvih jutranjih žarkov in topline sonca. Od sedla nadaljujemo levo, proti prvemu zahtevnejšemu delu, vzponu proti vrhu Lipnica(tudi Liprtica).

Postanek in "martinčkanje" na sedlu

Tu se opremimo s čeladami, poprimemo za jeklenico in kaj kmalu smo na vrhu Lipnice. Tu se nam pokaže Špik v vsej svoji veličini. Po kratkem postanku in občudovanju prelepih gora, ki nas obkrožajo, nadaljujemo proti cilju.

Gams na vrhu Lipnice :)

Pogled na Špik

Pot se najprej malo spusti, potem pa postane zahtevnejša tako, da je potrebna pazljivost, da ne pride do (bolečega) zdrsa. Kmalu pridemo do razpotja, mi pa nadaljujemo proti vrhu po zadnjem, zelo strmem delu poti, po razčlenjenem skalovju, kjer je zaradi padajočega kamenja, obvezna uporaba čelade!

Po 15-minutnem plezanju po razčlenjenem skalovju stopimo na vrh Špika, od koder se nam odpre res lep razgled. Na vrhu kar nekaj ljudi, vendar zaradi prelepih razgledov okoli, tega sploh ne opaziš ☺

Na vrhu

Po dobre pol ure smo sestopili po melišču v smeri kačjega grabna. Sestop po melišču je potekal ekspresno tako, da smo porabili do makadamske ceste spodaj “samo” 2 uri in pol.

Ekspresni spust po melišču

Potem nas je čakal še kratek sprehod do parkirišča. Tokratni dogodek je bil spet nekaj posebnega. Lepa krožna pot, enkratni razgledi in super družba, je vedno recept za enkratno doživetje.